happy christmukkah!

HEJ HEJ HEJ!
idag var jag i skolan, det var lagom kul! första lektionen kollade vi på film... pans labyrinth eller vad den nu heter. soft. lite småäcklig.. sen var det egentligen kemiprov men jag hade ju inte haft nån bok hemma så jag kunde inte göra det. fick plugga istället... behövdes xD sen gjorde jag spanskaprov, weho de gick bra. om jag inte får G så blir jag faktiskt förvånad! GUTTTTTTTTTT. sen svenska, vi snackade om krönikor. jag kom på att krönikör är mitt drömyrke.... varför ska jag inte gå samhälle/media på gymnasiet då?
jaaadu..... jag har ingen aning. pallar inte. jag vill flytta hemifrån!!!!! party up hultsfred :)
käkade lite macka åde åsen va det engelska. vikarie. najs som fan. sen va det biiiiiiiiiiiiild! det gick bra. har tagit hem bilden nu, ska strax sätta mig å måla lite på min vackra avslutningsbild!
HAHA.
jag suger på å måla, face it.

har precis tankat en skööön julskiva!
Oh no... it's Christmas!
"alternativa" svenska artister som gör julmusik, soft.

på tal om alternativt så har rassle haft bandsläpp!!!!!!!!! IIIIIIIHHHHHHHH FAMILJEN!!!!!!!
DET SNURRAR I MIN SKALLE! åh fyfaaaan<33333
ck, miss li, dreamboy! :D det kommer bli great..
om jag hittar nån å gå med. kommer säkert sluta med att jag inte har någon att gå dit med överhuvudtaget.
äh, CHEER UP!


image62
för övrigt så klippte jag mig igårkväll, itne en jävel som märkte.



(sötfejs pratade med mig i skolan idag. TVÅ ggr. helt frivilligt. damn jag va lycklig :D)

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

jag är 100% på rassle! men familjen... då går jag nog och sover en stund.
JUST DET! samhälle/media. gå det. hultsfred är nog skit. inte festivalen då. den blir väl också av, right? :D

2007-12-12 @ 18:08:14
Postat av: kajsa

gutt åde, rassle kommer bli überbra! ååh familjen = så jävla party :D hultsfred hoppas jag på, ja.

2007-12-12 @ 20:36:39
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: Antagligon

kajsa. om du bangar ur hultsfred nu lär jag bli så förbannat förbannad...men hultsfred (HULTSDFRED SOM SVERIGE KÄNNNER) vill jag och albin som fan... har inte vågat fråga än....

2007-12-12 @ 20:50:28
URL: http://tjugiofyra.blogg.se
Postat av: kajsa

äh, jag bangar inte! :D flytta hemifrån =

2007-12-12 @ 21:15:03
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: johanna

detta vet du redan, men jag måste för bövelen skryyyyyyyyyyyyta om att jag SKA GÅ PÅ RASSLE!!!!!!!!!11 MED DEJ OXÅ!!!! :D:D:D:D:D: hihöhidödshsahf

2007-12-16 @ 17:11:39
Postat av: evelinaina

vem är sötfejs?

2007-12-17 @ 07:38:51
Postat av: kajsa

DU e sötfejs eveeeeeeeelinus :D

2007-12-17 @ 13:23:20
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0