godmorgon sverige

alla som har lust och tid kan ju komma förbi på kakparty här klockan 2.
OJ glömde att ni går i skolan, och
OJ jag har visst ätit upp alla kakorna redan.
suckers.
jag är tjockis, men kakor är gott.

mmmm mando diao är muy bien i must say, särskilt dom äldre skivorna.
to china with love.
lyssna på den. den e skitcool.
Don't look so small, I'm not bigger than you
but I've got blues enough to smash your bones.


mmm, idag vaknade jag av att morsan väckte mig vid 12. hehehehe. puss på det. måste plugga idag.....
so
kemi
spanska.
å lite engelska. bajsplugg alltså..........

mmmmmmmmmmHEJDÅ

image60
twister, yeah

Kommentarer
Postat av: Bläpådig

Skulle itne du lägga ner din blogg???

2007-12-10 @ 18:20:35
Postat av: Anonym

haha nej, du skulle ju inte överleva.

2007-12-10 @ 18:31:40
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0