gå förbi

god eftermiddag!
det är verkligen en god eftermiddag idag. kom nyss hem från stan, handlat julklappar! ganska roligt faktiskt. jag och ronja bestämde oss för att vi skulle e varandra för hundra spänn var, och vi fick bestämma själva vad vi ville ha! :D helt underbart.
vi började på åhlens. ronja köpte dreamboy skivan till mig :D:D:D:D::DD betalade 70 spänn själv på den, men ändå sjukt värt :D
fixade lite till mamma å pappa där också, sen gick vi å köpte böcker (Y) ronjas julklapp förstår ni. ska lätt läsa dom sen när hon läst ut dom.. häääähähää.
sen drog vi till maxistället å köpte lite mer julklappar. nu har jag fixat till alla jag ska köpa till :)
sen åt vi på mcdonalds också! chickenburger <3 underbart. han som stod i kassan va sjukt snygg. jättesnygg. jag skojar inte... hihihihihihi.
är lagom trött. mysigt trött. soft åde.

va hos anton imorse å snackade ekonomi! bland annat.. det var bra tycker jag. kom nästan överens om att vi ska pendla första året........ nu blir ni allt lyckliga, jävla kalmarbor :(  jag kan inte ens stå ut med tanken på att gå upp halv 5 varhe morgon i ett år.
men jag får väl gå med på det. hellre det än att köpa lägenhet å sen hoppa av linjen å stå med massa skulder liksom. baaaaaaaaais.

igår firade vi min gammelmormor, hon fyllde 93! det var mysigt och tårtan var übergod :D

NÅN SOM HÄNGER MED PÅ SIESTA! 2008??? :)):):):):):):):):):):)::)
tror jag får gå.
om jag får de så skippar jag hultsfredfestivalen, lätt.
http://markan.se/siesta
chill(i)

puss
BARA GÅ OCH GÅ FÖRBI

Kommentarer
Postat av: evelinaina

varför inte gå på både siesta och hultan? :(

2007-12-17 @ 07:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0