första advent

yeah.
idag vaknade man 10 i 12. ganska konstigt eftersom jag somnade tidigt igår...
galet galet.
idag har jag inte gjort nånting alls. bara pluggat och kollat på tv. som vanligt på söndagar alltså.
igår bestämde anton & jag oss för att det BLIR hultsfred. vi ska flytta. hejdå kalmar liksom...
men det är ju långt kvar tills dess.... först ska vi ha världens bästa sommar :D fyfan va jag längtar!!!!!
emmabodafestivalen, hultsfred..... festfestfest hela tiden hoppas jag på.
åååh.

lyssna på good morning herr horst med mando diao. å kolla på videon också!
asbra :D
I once had a love of mine
With a different heart in another time
 I blew that off with pills and alcohol

puss

Kommentarer
Postat av: Teddie

Kajsa!!!! du kan inte flytta till hutsfred och gå den linjen, bättre om du gåt något i kalmar som du kan bli något på sen :P jag råder dig verkligen till att tänka om!!!

2007-12-03 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0