dududududu

tjatjatja!
nu kom jag nyss hem från MORMOR där vi vart å käkat oss sjukt tjocka på en jävla massa småkakor + cheesecake. jag hatar cheesecake :( åt iallafall!
mår ganska illa nu... inte sett så mkt kakor på ett bra tag. det va mysigt idag :) vi satt å pratade om massa, vi, kristians familj, mormor + siv & bengt. mycket trevligt!
idag har jag inte gjort särskilt mycket...  suttit vid datan åsen duschat å gjort mig iordning för att åka till mormor. IMORN då jävlar äre julafton :D
just det, lämnade av anton & Aminas paket i deras brevlådor idag :''''D de va pinsamt. hoppas ingen såg mig hehu.
imorn ska vi först städa å käka frulle, sen kommer nicke å hämtar oss HALV ELVA. kommer få gå upp jävligt tidigt. sen ska vi ju då hem till danny & hans familj å där kommer nog hela släkten va. ska käka lite å glo på kalle å sånt sen runt 5 eller 4 eller nått kommer farsan å hämtar oss så åker vi hem å städar lite mer å fixar maten åså kommer mamma + mormor hem åså blire JULMYS. längtar.
jätte peppad faktiskt :D:D:D:D:D

mjaaaau PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Antagligon

jag såg dig! hahaha. väntade tills ni åkt och gick sedan ut halvnaken i gummistövlar!

2007-12-23 @ 18:56:00
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0