måndag 27/8

HEEEJ! idag va skolan faktiskt helt jävla okej :D inte några raster, men slutar redan vid halv tre så det jämnar ut sig :D hade matte, engelska, idrott OCH spanska (+mentorstid dårå) innan lunch, vi fick inte äta förräns vid halv ett o_o då va lilla kajsa helt utsvulten kan jag säga er. kebab vare, yummie :D nu när vi faktiskt FÅR sitta med vilka vi vill (coolt eller hur ;D?) så satt vi; jag amina sofia johanna frida å lina. skrattade så att jag typ satte maten i halsen, jävla roliga männskor  8( hihihuhuhu. sen hade vi musik idag :D helklass nuförtiden, asnajs! leffan kom ihåg mig som "flickan med leendet", men han kom inte ihåg mitt namn. hö. efter skolan stack jag in till staden å fixade tillägg till busskortet åså, träffade min kära kusin erica med ^^ det var trevligt :) hittade värsta braiga bussen som går ända hem hit, så den kommer jag antagligen ta på måndagarna :D



IMORGON FYLLER JAG ÅR. och jag förväntar mig ett grattis ;D gjorde misstaget att berätta för john å gabbe att jag fyllde år imorrgon. men liksom. vad kan dom göra? dom hotade med ägg.... men lite ägg dör man inte av. ska ha med mig extrakläder till skolan imorn :D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0