lördag

tjo! idag är första soliga dagen på ca en halv månad! och här sitter jag.... haha men just nu är det faktiskt moln. imorgon kommer evelina!!!!! ska tälta med anton philip & pelle :D längtar som en gnet (hanna<3)

tänkt på en grej... jag antar att det inte är en enda människa som läser min blogg? skriver bara för mig själv... men OM det är nån som läser, så får ni faktiskt lämna en komentar. "hej jag heter fuling å jag har läst din blogg!" tack? :D

idag har jag iallafall satt upp tältet. med lite hjälp av mamma..... de va sjuuukt svårt :o fattar inte hur vi ska klara det imorgon.... men de oooordnar sig, det gör det alltid! på torsdag äre stadsfest :D rix fm festival + the sounds!!! å på fredagen äre lasse lindh :D längtar som en gnet till det också. förhoppningsvis stananr eve så länge :D

NU ska jag bannemig ta en kopp kaffe & gå ut å sätta mig i skuggan.

haaaaaa det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0