hej hej hej

nu är det såhär; jag läste nyss min syrras blogg, å hon skriver sjukt bra. så jag blev fett avundsjuk, jag vill också kunna skriva intressanta bloggar liksom. så nu ska jag försöker skriva å berätta om vad jag tycker om saker och ting. å jag tänkte börja med kristian anttila. han är suverän. att han kommer in med bar överkropp å ser ut som en sadist på scen gör ju inte heller saken sämre. asså ursäkta, men de va sjukt hett. hans bästa låt just nu är nog 'paris'. den är grym. 'bland bovar och banditer' är också sjukt bra! tanka ffs!

jag erkänner att jag är något indieskadad. nyss var det bara punk som gällde. men så känns det inte längre. skumt! maia hirasawa, the tough alliance och ck. liksom. kajsa? nääää!

och så måste jag säga att jag saknar norrlänningarna :(

gör'et!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0