död åt sommaren

nu är jag här igen. blir bara så ibland. när jag redan bloggat ett inlägg på lunarstorm men känner att jag måste skriva av mig någon annan stans. iallafall; jag har varit på emmabodafestivalen. de va helt jävla underbart. träffade några grymt schyssta snubbar från sollefteå. å massa andra såklart. vassmolösajohan & moje är väl dom jag har starkast minne av. på rassle jobbade vi i grillen. det va ganska najs, för man fick snacka mycket med massa folk :) roligast var att ha nattpasset såklart..

igår var jag i slottsruinen och kollade på bokaspers bögorkester (anton<3), sahara hotnights & the ark. det va sjuuukt. jag vågar säga att de va den bästa spelning jag har varit på. fast jag har ju inte vart på så många heller.... men de va helt sjukt bra iallafall.

evelina kanske ska komma hit i helgen. saknar den bruden som satan, uääh <3



ORKAR INTE MED FOLKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0