torsdag

jag gick upp vid SJU! FATTA VA TIDIGT DET ÄR :(:(:( men imorron ska jag sova. bannemig! aja vid halv nio (!) tog emma och jag bussen in till staden. vi kom in vid ungefär nio. inga affärer hade öppnat! haha men de va soft vi satt utanför åhlens (systemet ;o) å hängde. träffa pappa xD sen gick vi in på åhlens å glodde om väskor solbrillor lotions å böcker å skivor å hela skiten! hittar ALLTID nån skiva jag vill köpa. ack ack ack. denna gången blev det paolo nutinis. jag har den redan men vafan orginal skivan skadar ju aldrig eller hur? sen gick runt i stan... köpte en klänning på gina tricot.. KLÄNNING! men den e fett snygg iallafall.... det krävs bara modet att våga använda den nu..
sen tog vi buss till öland å kollade skor. va så freakin' nära på att köpa ett par. sjukt snygga! röda ballerinaskor. mwäääääääh. men jag sparar ju! får inte glömma det. emma köpte ett par übersnygga! sen gick vi in på ica å köpte värsta picknick maten. skitsooooooft. satte oss därute i solen å hade apmysigt. fyfan va vi skrattade. sjukt mkt! aja sen tog vi bussen tillbaka till kalmar å stack till biblan. lånade "två nötcremé och en moviebox". tror jag den hette? aja filip hammar å fredrik wikingssons bok iallafall. jag kan inte stava hans namn. men det skiter vi i AAIIIGHT? sen stack vi hem å jag gick å la mig nästan direkt. är fortfarande sjukt trött...

skitpårej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0