tisdag

idag ringde klockan vid sju å jag gick upp för å kolla på mycket mer än müsli <3 man bara MÅSTE älska!  erkänn att det är det värsta programmet att vakna upp till? det enda som suger är att mtv har paus typ var femte minut.. haha. sen idag har jag inte gjort så värst mycket. faktiskt gjort lite matte! :D det behövdes kan jag säga... om jag jobbar varje dag kommer jag va lika långt som alla andra i gruppen när vi börjar igen! (xD) vi ska köpa ny kamera! belive it or not men jag lyckades övertala morsan :D en canon ixus900 eller nått sånt där heter den. men det är inte säkert för vi köper den genom blocket så kanske hinner hon sälja den till någon annan.. men bannemig va jag vill hareeeeeeeeeeeen! :D

nu har jag nyss sorterat bland mina kläder.. det behövdes kan jag säga :] slängt massa å sååå...

om det är nån som vill köpa kamera äre bara å höra av sig! [email protected]
500 spänn för en helt okej kamera!


image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0