onsdag!

HELLOE!
skolan sööööög. som faaaan. åkte till emma efter... saknat hennes små vänner lite granna :D sen GICK (!) vi till netto. köpte sju (!) hustler... min väska blev tung! sen gick (!) vi till stan med två tunka (!) väskor! hhaha. köpte massa jag inte skulle slösa pengar på.  pyjamas + underkläder.
kajsa kan inte spara :( aja men IAF! tänkte köpa ett par ÜBERSNYGGA jeans med värsta rolling stones (äre väl?) loggan på bakfickan. men jag orkade inte slösa alla mina pengar på en dag. så baaaaaaajs jag vill ha dom :(
åkte hem med morsan :) ätit & pluggat lite och nu sitter jag här. har ont i benen efter allt gående. skit på eeeer! jag vet att ni tänker "äh de e nog inte så farligt!" men jag är sjukt trött å hela baletten :(

men puss snyggve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0