onsdag + tisdag

tjabba! :] igår kväll vare gymnasieinformation på novaskolan. när jag kom dit var jag helt inställd på media med det har ändrats nu. verkligen! men jag har ju ens inte gått ut åttan än så jag kommer säkert ändra mig många gånger :) men jusst nu är jag mest sugen på handel & administration eller OP. sådeså. idag hade vi inställd kemi :D det innebär att vi hade en tvåtimmars lång lunchrast! vilken tur man har ibland :D aja iallafall först gick jag amina gulli å sofia till konsum å köpte massa gott :] sen satte vi oss i bibland å sov ett tag. jävla nice de vaaa eller! massa skvaller man inte fått vera förräns nu ;< höhöh. sen hade vi iallafall bild. jag hatar det verkligen. kan bero på att jag suger på å rita? :P haha jag aylin å merima stack till kören iaf. bestämdes att alla åttor och sjuor i kören ska va medå sjunga på niornas avslutning :D FETNICE!!!!! sen hade vi SO. GISSA VEM SOM FICK ETT PLUS AV NILSGUNNAR? :D ojojojoj! jag såklart ;o!

aja nu ska jag iallafall försöka kolla på 100 höjdare som jag missa i måndags. wish me luck! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0