mörkrädda nattdjur

i lördags kväll/natt snackade jag med philip i sex timmar :) det var mycket trevligt, och tröttheten släpper efter ett tag :D kollade på golge klippet som jag i efterhand förstått är ganska känt :D
aja klockan 4a bestämde vi oss för att inte snacka mer. jag va ganska trött då måste jag erkänna ^^ dagen efter väckte morsan mig kvart över åtta för att ronja fyllde år och vi skulle självklart sjunga för henne :) de var kul! men jag gick & la mig efter, hade jusst då bara sovit ca 3½ timme ^^. gick upp sen vid ungefär tio och åt å så, sen kom släkten. det var trevligt. som släktträffar ska va :D
idag var jag jävligt trött, säkert sen i lördags/söndags. vi har fått en vikarie till idrotten, han verkar va ganska schysst :) har börjat med historia i SO. äntligen har vi nilsgunnar igen:P fast han ger ändå för mkt läxa :( har försökt plugga nu men istället blev det så att jag läste ut två nötcreme och en movie box. hade två kapitel kvar :P
när jag gick hem gick jag & blundade & försökte gå rakt. det va skoj! :D

http://typkajsa.bilddagboken.se

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0