höhöhö

1. Hur mår du idag?
bakom mina solglasögon - ebba grön


2. Kommer du komma långt i livet?
fix you - coldplay


3. Hur ser dina vänner dig?
taxi driver - gym vlass heroes


4.Kommer du gifta dig?
static - sahara hotnights


5.Vilken är ditt livs teamsong?
statyetterna faller - docenterna


6.Vad är ditt livs historia?
scream - melody club


7.Hur är skolan för dig?
sweet thing - melody club        (HAHAHAHAHAHAHAHAH<3)


8.Hur kan du komma framåt i livet?
halka - kent


9.Hur kommer imorgon vara?
confession of a broken soul - always forever


10.Vad är det bästa med dina vänner?
my direction - sum 41


11.Vad finns i lager för nästa vecka?
lika barn leker bäst - skumdum


12.Vilken låt beskriver dig bäst?
how to save a life - the fray


13.Hur är det med ditt liv?
balladen om herr fredrik åkrare och den söta fröken cecilia lind - cornelis


14.Vilken sång kommer spelas på din begravning?
alloway grove - paolo nutini            <3


15.Hur ser världen dig som?
break apart her heart - good chatlotte


16.Kommer du ha ett bra liv?
if anyone matters it's you  - sahara hotnights


17.Vad tycker dina vänner om dig?
miss you - blink 182



18.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
pärlor - kent


19.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
en dag att bli kär på - bo kaspers orkester


20.Har du en djup och mörk hemlighet?
papercuts - gym class heroes


21.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
kungen är död - kent


22.Hur kan jag göra mig själv glad?
heartattack - confused


23.Kommer jag någonsin ha barn?
evil thing - melody club


24.Vad är några bra tips till mig?
www.stoppamig.nu - timbuktu


25.Hur kommer jag bli igenkänd?
all these thing that i've done - the killers


26. Vilken är min danssång?
sen du försvann - bo kaspers orkester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0