fredag! :D

idag har vart en bra dag! bäst å skriva ner innan mörkret tar mig & jag blirr trött & Sur.... eller kanske trött & glad. vem vet?
aja imorse hade vi iallafall fysiiiiiiiiiiiiiik. sug av mig taaaaaaaack. tråkigt. men vi fick slutya 20 minuter tidigare för att niorna skulle ha nationella prov å peter är ju mattelärare såååå... vi gjorde ingenting.. fick köpa en FF-biljett av hugo för 50 spänn! TACK :D sen vare kör. de va typ jag aylin & merima + massa sjuor. men de va jättekul :) efter det hade vi svenska och vi har börjat arbeta med världsklassiker. bajsssss. sen lunch o sen idrott. värsta kämparglöden!!! ;) höhö. sen matte. de va fetnice! va ute med anton albin linus paulina frida & johanna :D jag är starkare än anton....(-_-) sen tog vi bussen till staaaaaan. köpte halstabletter (<3) och en hustler (fuck åff) på netto :) jag tål inte hustler. men det visste jag inte då! sen va alla vid rampen. jättekul :) kolla min bilddagbok om ni vill kolla bilder :) jag har lärt mig mitt supertrick! :D drack en hustler till... ångrar mig som fan. jusst nu mår jag skit. höhöh.......... sen kom antons pappa & jag sprang iväg.. ville inte hem. men så blev det. träffade antons mormor :) jag tror att hon tror att jag å anton e tilsammans eller nåt..... pinsamt... påminnner om fjortisganget på bussen. så jävla vidriga :P aja... nu är syrran å pappa på broadway för syrrans klass har mellanstadie disco och farsan e klassförälder x)

pussimage2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0